تعطیلی مدارس 29 بهمن 98 سه شنبه - تمام استان ها

هدايت به بالاي

اخبار لحظه ای ایران و جهان

ارتباط از طریق یاهو مسنجر

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

کسب درآمد با جستجو در گوگل

تعطیلی مدارس 29 بهمن 98 سه شنبه - تمام استان ها
بازديد : 182

تعطیلی مدارس 29 بهمن 98 سه شنبه

به گزارش خبرینو در رابطه با تعطیلی مدارس 29 بهمن 98 سه شنبه؛ فهرست مدارس استان هایی که به دلیل بارش برف و یخبندان و برودت هوا تعطیل اعلام شده است را در این گزارش آورده ایم.

 

 

تعطیلی مدارس تمام استان ها - خبرینو

 
مدارس استان زنجان در روز سه‌شنبه تعطیل اعلام شد
طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان، به دلیل بارش برف و برودت هوا همه مقاطع تحصیلی ناحیه یک، ناحیه 2، ایجرود، زنجانرود، سجاسرود، سلطانیه، ابهر، خرم‌دره، انگوران و ماهنشان و مقطع ابتدایی بخش مرکزی خدابنده در شیفت صبح و عصر روز سه شنبه 29 بهمن‌ماه تعطیل است.
 
نوبت صبح روز سه شنبه مدارس ابتدایی شهرستان بیجار تعطیل شد
بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش کردستان، به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر و برودت هوا، بر اساس پیشنهاد مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه و موافقت فرمانداران محترم، امروز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۸ تعدادی از مدارس استان در نوبت صبح تعطیل و یا با تاخیر آغاز می شود.
بر این اساس مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا در شهرستان بیجار در نوبت صبح امروز سه شنبه تعطیل است.
کلیه مدارس سطح شهر و روستا در شهرستان سقز و منطقه زیویه امروز سه شنبه با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.
 
بارش برف مدارس مهاباد را برای دومین روز به تعطیلی کشاند
بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد به دلیل ادامه بارش‌ها، برودت هوا و پیش بینی یخبندان معابر فردا سه شنبه ۲۹ بهمن ماه کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر و روستا و همچنین دبیرستان میرزا احمد قادری (دانش آموزان با نیاز‌های ویژه) در نوبت صبح تعطیل است.
با توجه به کولاک و تداوم بارش شدید برف مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستان‌های سردشت، پیرانشهر، میاندوآب و بوکان در نوبت صبح تعطیل اعلام شد و در شهرستان‌های اشنویه و شاهیندژ با یک ساعت تاخیر برگزار می‌شود.
 
مدارس ۹ شهرستان آذربایجان‌غربی به علت برف و سرمای شدید تعطیل شدند
در اطلاعیه آموزش و پرورش این استان آمده است:
با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف و همچنین احتمال لغزنده بودن مسیر های مواصلاتی در برخی مناطق استان سه شنبه ۲۹بهمن ماه وضعیت تعطیلی مدارس در نوبت صبح به این شرح اعلام می شود:
مدارس ابتدایی شهری نواحی یک و دو ارومیه، مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی ارومیه،  تمامی مقاطع تحصیلی مهاباد، سیلوانا، صومای برادوست ، انزل ، نازلو، پیرانشهر، سردشت، قطور و صفاییه خوی و مرحمت‌آباد، تمامی مقاطع تحصیلی روستایی چالدران،  ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی بوکان، میاندوآب و نقده تعطیل خواهدبود.
مدارس روستایی شاهین‌دژ و کشاورز و تمامی مدارس اشنویه نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهدشد.
 
سرما مدارس برخی شهرهای استان اردبیل را تعطیل کرد
روابط عمومی آموزش و پروش اردبیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در اردبیل ، نمین ، نیر ، سرعین و لاهرود مدارس در مقطع پیش‌دبستانی ، در مشگین‌شهر و هیر تمام مقاطع تحصیلی و در ارشق پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح تعطیل می‌باشد.
همچنین در خلخال ، کوثر و خورش‌رستم مدارس در مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و سردی هوا تعطیل است.
ضمنا در خلخال ، کوثر و خورش‌رستم مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی با یک ساعت تاخیر و در ارشق متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر و در سرعین و لاهرود مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

 

 

 

 
بارش برف و برودت هوا برخی مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد
به‌علت بارش سنگین برف و کولاک و برودت شدید هوا امروز سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه برخی مناطق استان و در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل است.
در بستان آباد
تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.
در هشترود
همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، تمامی دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
در مرند
تمامی مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، مدارس استثنائی، پیش‌دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
در ملکان
همه مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی در روستاهای ایگده‌لوی بزرگ، هپی بلاغی، ایگده‌لوی کوچک، باباکلک، باباقاضی، قوشبلاغ، آرپادرسی، قوزلو، ساروقیه، پرچین بلاغ، لیلی داغی، اوجبلاغ، آغجه مشهد و قوزوچی اولن تعطیل خواهند بود.
در تیکمه داش
تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.
در چاراویماق
همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، تمامی دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
در سراب
همه مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی در روستاهای دهستان صاعین و نیز روستاهای عسگرآباد منطقه وانق، گل‌آباد و قوشچی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.
 
 

در حال بروزرسانی .....

لطفا صفحه را بروزرسانی نمایید

 

 

 

منبع: سایت خبری خبرینو

 







کسب درآمد با جستجو در گوگل






برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ليست صفحات

تعداد صفحات : <-BlogPageCount->
<-BlogPage->







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: شرکت ایده وب پرشیا و ترجمه شده توسط : شرکت ایده وب پرشیا